Ca să-mi ajungă


N-apucai io să mă laud bine cu curcubeu’ dă Ploeşci că mi se dădu-n cap cu ăla de Italia. Da’ io-s patrioată, tot ăla de-acasă e mai frumos, nu? Hm.

Iote

1

2

3

Şi mă luă un dor de ducăăăă….

6 responses to “Ca să-mi ajungă

  1. ce ma bucur ca v-am descoperit blog-ul :X:X:X Acum e inca unul pe care o sa-l citesc zilnic. Alaturi de cele ale lui Stavri, Catalin Sandu si Fane Brutalu’ … 😀 Pe viitor,tot atat de multe texte pe cate poze. Faina pasiunea dvs. >:D< kiss ‘n hugs.

    Aceeasi Roxana S.

  2. ce frumoooooos …..vaaaaai …. unfuckingbelievable, ce frumos ai facut! stiam eu ca ploiestiul naste numai talente 😉

  3. fomeie, ma bucur nespus ca-ti place, da’ nu ie facute di mini… ai craiii in drumu’ meu spre perfectionare :((

Leave a Reply

