Cotoru’ roşu


“Vreau şi io să-mi iau cărţile care vin cu ziarul ??? (nu mai ştiu, poa’ să fi fost şi libertatea, p-a calului, tot aia e), ştiţi, alea cu cotorul roşu, că mi-am luat bibliotecă nouă şi vreau s-arate frumos… Bine, să fie şi cărţi bune…”

Fecal.


Excremenţial.

De căcat, adică.

5 responses to “Cotoru’ roşu

  1. Da, si eo vreau cartile de la ziar.. da’ nu ca sa arate bn in biblioteca mea, care nu-i noua ci e decand era bunica fata. Pai nici n-aveai cum sa pui ghilimele mai sanatoase ca si daca le puneai.. tot degeaba. by the way..cine-i fenomenu’ cu cartile? sau ai primit vr’un mass din ala, cel putzin tampitzel? … ca sa nu zic tampit de-a dreptul.

  2. Donează-mi mie biblioteca, pentru că eu am toată colecţia… şi de la Jurnalul şi de la Adevărul! 😛

Leave a Reply

