Un post cu mulţumiri


Pentru ai mei fiindcă m-au trimis la şcoală şi m-au caftit cînd nu învăţam şi aşa am reuşit să nu rămîn analfabetă. Mă tot gîndesc cum ar fi fost să nu pot beneficia de aşa o distracţie venită din sfera junk-mailului.

Mă-ntreb ce-o fi, în general, prin creieraşul ăluia care-o putut concepe aşa ceva…

Dar acum vă răg să ma scuzaţi, mă duc să-mi ciufulesc ştiuca. (Da, ştiu că sună obscen, am o minte la fel de murdară ca a voastră.)

3 responses to “Un post cu mulţumiri

  1. A…m-am hotarat,gata!NU imi dadeam seama ce imi lipseste…imi iau acvariu si suport. 15%,Ma tenteaza!

  2. Mi-e teama ca ai ratat oferta. Da’ sint sigura ca mai au si altele. La fel de tentante, daca nu si mai si… Timpenia lor n-are limite.

Leave a Reply

