Frumuseţile patriei…


…din nou. Prima pe sezonul ăsta, mă face să-mi doresc să rămîn liniştită în faţa monitorului şi să mă uit la House pînă crăp.
Nu că mi-aş fi făcut iluzii că o să văd asfalt chiar prin toate locurile unde ar trebui să fie, da’….

Şi-mi fac şi griji: chiar am început să gîndesc ca tot rumînu’? Credeam că de Paşte se stă acasă, cu familia, cu ăi dragi… D-aia am plecat io la drum. Da’ am greşit rău. Toţi amatorii de mici erau acolo. Peste tot. Easter sucked. Vreau la muncă.

Leave a Reply

